第一堂係p.e…
係度玩badminton
自問打得好差~ge我 真係搞到自己好冇隱~~
自己打得唔好 又搞到個partner打得唔多
好冇耐~lo!! 係度發自己小小~ge脾氣….
都好似會搞到人地仲唔 likeke~~
English……………….
我地最開心~ge都係o係度玩~文具交響曲~ 好好玩呀~~ ~^.^~
中文~~
冇咩野做 只係係度考口試同埋作文 自己讀得唔錯呀~~ 幾滿意!! ^o^
Lunchtime……..
去左mce到onduty~
去左filing & 改下之前個張咩~植根hk~
我only知道 好多人都錯得好勁~~ keke~~
Project learning……………….
今日係最last個堂 有鍾好開心又輕鬆~ge感覺
好似好衰咁……….. = =”|
放學……………
行番去屋企個時… 又不知不覺咁呢起….~你~ 慧慧鍾意個個
又係度唸起某人講~ge野 你個d ∼gf~
好奇怪… 我冇話恨你或者係你身邊~ge人…
反而.. 我仲感覺好好咁去默默地祝福你
但係 我好清楚 咁樣唔=我唔再愛你
而係因為我真心咁鍾意你 所以 我更+想你開心
其實.. 只要你覺得咁樣你會高興~ge
我係唔會介意永遠係你身邊 做你個傻妹/傻細路
因為 只要你仲係再意我~ge 我都已經覺得好幸福架喇~~
我希望會俾呢個機會我 等我能夠好好咁享受下我自己認為係幸福~ge幸福~~
p.s 今日個cpu壞左~~ 冇得上網 唔知要等幾耐
[[仲有0.5日就係我13歲~ge生日喇~~ 好緊張呀 唔知訓唔訓得着呢?!! ~^o^~ ]]
深愛着你~ge人
傻 妹~ 慧慧 ** [] ~留字∼