今日放學之後去左睇手機,買左nokia6300,ok啦,仲意佢夠thin...終於有手機用啦,返到屋k系甘笑,仲要對住塊鏡狂笑tin,傻鬼左啊呀!!!
聽日又要返工,哎,辛苦啊,不過為部手機用晒d錢,張卡一分錢都無啦,吾可以shopping,吾可以買東東,吾可以大使,...好在,聽日就出糧.到時又有$$使,^u^今日又系煩fashion d野,最終吾系吾知想點,一於到時先算啦.好想睇啊沈哥哥上台show啊,佢好掂啊,我覺得佢一定好型 ,我地d對手都幾強勁下,要再加把勁!功課好多,彭sir佢都吾識好人d既.
聽日...聽日先算!
|