琴晚係我第一日返工.同時都係最後一日返工.
係太子House Bar.
阿欣唔放心俾我返酒吧.唔想我同任何女仔有接觸.
岩先返到去果陣.得ran同roy係度.起初都無咩野既.
大約10點到.d拳手開始返工.每返多一個拳手.
佢面上就會多一分不悅既表情.令到我心情都變得好沉.
11點.終於一半時間了.我終於忍唔住了.
於是....
我拖住佢係後門走.為左唔俾人發覺同搵到.
我地就係後巷狂跑.直跑到出大街.
一出到去.佢攬住我喊左出黎...
由跑出黎果一刻開始.我已經諗住唔可能再係果間酒吧度做.
之後同佢返過黎長發食消夜.然後送佢返屋企黎結束今日既行程.
雖然今日既行程結束左..但係...
我要面臨點用屋企講.我再一次返左一日工就無返既事實........
|