| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
砵..~~  |
砵..好耐冇打QooZa lu..因為考試ma..*haa
大家有冇掛住我先..嘿嘿*=)
好na..-傻佬哲成日都問我點解吾打BloG..
e+咪打囉..嘿*砵..
考試淨番一日咋..要撐埋去..呵呵 ~~
今日..蠻開心吧.."
考試..還算不錯不錯../\/\*
大傻瓜-W-"!!
打咩好呢.." uM..大家留番個屎屎先好走哇..砵=)
哎呀.. 吾知傻佬哲留左10個cm比我未呢..呵'
睇佢個衰樣都未咖na>> but..我會原諒你..
NeveR Mine!~
唉.. 點解成日都對自己..冇信心/..
|
| 刊登時間:2007-06-21 06:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
chit 於 2007-06-24 05:39 PM 發表:
|
網主回覆
Re::
當然.. Posted at 2007-06-25 02:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kingchobits 於 2007-06-23 10:27 AM 發表:
|
|
|
寶 於 2007-06-21 09:20 PM 發表:
呵,,唔可以冇信心嫁..知嘛!?
下次我代傻佬哲留返『 10 』個cm比你la,,呵
|
|