OnLy*!BabE,, ♥愛__傻>>檬```
♣ 大家要多D黎留c_M*喔""
里個日記...系為左你而開的/\/\                                                 豬>33<"

By:: 檬BabE*=)                     Just for u *
OnLyBabE
暱稱: 傻傻的_檬
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-06-26
2007-06-25
砵..~~
2007-06-16
2007-06-15
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 40
今日人氣: 7
累積人氣: 488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


2007-06-26 鬱悶

           0檬..我覺得你越黎越冇用了,,
                 明明應承左老師考好D..點知..

                 你今次考得最差... 入硬差班了你..
                               重比老師收左電話..

              哭完再哭..發現自己真的孩子氣..}}

            檬..  你要加油喔..:] 知mA?!!..

                                      0檬要加油..吾可以再衰比人睇...

                    灰到嘔也...

刊登時間:2007-06-26 07:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 OnLyBabE 的日誌)


HeidiLoVeU 於 2007-07-03 10:47 PM 發表:
我好開心呀..你加左我去好友..

最難得既係..你仲記得慒b呢個名..

好感動tim..雖然你而家唔響香港..我地又唔係好fd

不過..我都會有小小掛住你嫁...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



寶 於 2007-06-29 05:57 PM 發表:
加油呀''點都要贏返比佢地睇呀....
> ^ <''加油呀檬
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_star 於 2007-06-29 05:53 PM 發表:
有努力過咪得loR..我都有D科考得好差嫁..咪又系要繼續讀落去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chit 於 2007-06-27 01:39 PM 發表:
e次唔得咪下次囉,總會成功ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]