_﹎`'◆a屎欣*2 ,`DIARYYYY*  

我會在適當的時候來..
亦學懂在適當的時候離開
縱使知道必然結果
仍不顧一砌地焚火
似是自製模糊的浪漫
欣悅如糖果衣裝的燦爛
悲喜交雜的空間
祈求月亮的灼熱的代價

不要和我說話..不要喚我留下..
然後..該我在舞影中變得蕭條黯淡

    ◆◆學會將往事記低//'; 珍惜這一切*

.*--、``應該怎樣去??可惜裡沒有記戴-□-"

 


 

Onlyonelove
暱稱: "█葉█"]]]]]]]]]]
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
8月8日'
2006-07-19
肥婆在sub`地公園"" ...
死哂``
Hapi day**
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
*Check MMnn"
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天

 *.,'`` 沿路儲起傷心教訓`'!!﹡

                開心過後總是傷心滴.. ..!!

                                 我已不理 誰說過我負擔不起**


死哂``

今朝返到去好似個個都好有信心咁.."

遺下我擔擔心心"* 唉..都係"凶多吉少"嫁啦``

次次都係咁..又比人罵啦`` 

都唔敢講比牙媽知tim呀"

中文: 53.5/100..唉*合格多3.5分炸..

作文:57.5/100..[[珍惜生命]]講比人知都笑死人"簡直白痴*

PTH:32/40..  幾好`` 

SOCS:53.5/100..又係多3.5分..遺一我有溫既,,但係都.....

CL:26/100..  低成咁*...   就黎仆街.."

IS:41/100.. 唉..  有溫都咁樣*  唔係幾開心..

ENG:100.2/168,,  無咩感覺....

CHIS:32/100  年年都係咁嫁啦``

Math:LQ''   31/100  MC " 21/40   失敗者一名.."

唉*  暑假又要番黎lu*

唔知呀!!!!!!!

可否跟你同班是一個迷??

算啦``  無望lu*

刊登時間︰2006-06-27 07:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 Onlyonelove 的日誌)


彌.. 於 2006-06-28 09:31 PM 發表:
牙葉,你個日記板終於都比我留言la,,萬分開心牙,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯嗯*
但係我唔開心喎*
唔關你留言事.."  係佢"
Posted at 2006-07-01 02:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]