今日又係搭9先搭車,
番到去,
又係管家問我做好功課未,
我呀,
當然係未la,
我尋日都冇帶野番屋,
之後maths,
我又係係上堂果陣不斷抄maths默改,
落堂同miss so講
大話,
先講我上堂冇抄改正,
同時又話唔小心拎錯左入去,
佢信曬,
之後小息不斷抄,
上ih又係到不斷抄,
小息又係,
中文都係,
之後lunch一放就去交左比miss so,
之後食左個手卷,
之後食完就係班房到講左好多好好笑ge野,
之後小童番到黎,
佢搞掂自己果d之後就冇lala開我locker,
佢幫我汁locker呀,
清左好多野,
爆整齊,
好多謝佢呀,
之後上英文堂,
之後禮堂集會,
有個人用左兩條數比我地做就完左la,
之後放學就同小童,孔倩怡,joseph同戴子軍一齊搭車,
之後我同小童,孔倩怡係屈臣士落左車,
之後去左圖書館,
我係到聽歌,
佢地就係到做功課,
之後我同小童都話肚餓,
之後我地就去左m記食野,
食完野我就同小童行,
之後番到去我就番屋企,
比我發現現到今日有人70大壽,
要去食飯,
搵人早響丫,
我食埋m記先番,
正常人都知果d大壽有幾多野食la,
之後我阿爸阿媽話去唔切la,
打的la,
之後去到,
果到大約有100人,
但係冇一個人識,
由於冇咩人係我識,
就連果日之前見過ge都冇,
所以我ge性格令我唔出聲,
食左好多野,
但係好飽,
之前食左m記,
真係食龍肉都冇味呀,
所以我就實行太公分豬肉ge方法,
將所有野分到ge就分,
分唔到ge就食,
其中有魚翅分唔到,
由於我ge性格係張d未食過ge野放棄,
我未食過ge野唔會食,
除非有人逼我,
點解會咁??
就係因為我覺得如果你食左落去,
發現唔好食我會終身後悔,
之後有人逼我食左塊鮑魚,
好難食,
之後我諗點解d有錢佬要比咁多錢去日日食d咁難食ge野呢??
真係好無聊,
因為我知道會好無聊,
所以我就一旱帶左psp出黎玩,
之後其他人就唔理d人識唔識,
照傾,
之後去到壽包,
嘩,
有好多個壽包圍住1個有一個人頭咁大ge巨型壽包,
我係到諗,
食唔食得,
好想拎佢過黎咬番啖,
但係好似好怪,
所以放棄左,
之後同枱有個人拎起左個大壽包,
好勇,
原來呢個係個世紀大騙局,
個大壽包係空心ge,
內面仲有4個小壽包,
但係比我發現左呢個係騙局之後,
令我好奇心仲大,
好想知個大壽包食唔食得,
但係用同學理由放棄左,
之後就走人,
好開心,
之後番到屋企就立即訓覺,
好累。
|