今日返到屋企突然想出去行下
之後一個人去左海邊
望住個海
諗到好多野
都好感觸....諗到我同你ge事
又諗到朋友之間ge事
真係想快d離開呢個中學時期
如果e+有人問我做緊咩
我真係唔識答你
=========================================================================================================
家人??
我其實有冇家人嫁
如果可以我更希望我有少d錢
有多d時間陪我
衣+想陪我都冇機會啦
=====================================================================================================
呢個世界只有自己可以同自己過
冇誰可以永遠陪誰!!! |