| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 14 日 星期日  |
| 2010-03-14 |
分類: 未分類 |
今日一早俾個電話嘈醒左
想罵佢ge時候原來係浩程
佢話去食飯wow
去囉....去ge時候打左幾十次俾佢都唔聽
要去學校搵佢==
之後去左食野(食pizza)
我地叫左太多野食食唔晒囉
又話休息10個字再食
唉
食食下佢(表妹)黎左!!!!!
之後係咁俾人打囉
多得你啦浩程
之後去左行街
行到6點幾返hm
浩程唔好講呀!!!!!
|
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
幾日冇打BG啦
考捚聽日終於可以訓教啦
一連幾日都唔夠訓
重要日日叫人起身
唉~~~
幾日都好似冇咩心機咁溫習
點算呀~~
個心散晒呀...去左邊??
幾時先返返黎呀!!
祝大家考試順利啦下 |
2010 年 2 月 27 日 星期六  |
| 2010-02-27 |
分類: 未分類 |
今日要返學校打班際
1點幾出門口
返學校
點知要打個陣唔夠人(好傷心呀^^)
之後同阿雞去左睇mon
d mon真係好正
lcd同led一齊睇就g邊個好d
差太多
之後睇完同佢食野
返到hm又有人叫我出街
出囉
出到去一陣佢搵我同佢交收
你玩野呀交收洗唔洗叫我出去呀
俾第二個人我死都唔出啦
我咁俾面你下次請食飯
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 18 | »
|