今日冇咩精神,係搭巴士反工的過程中,突然諗緊佢地,畫公仔5使畫出腸啦,係你地啦,唉,冇人理我,電話又冇,sms,msn都冇,我只可以幻想你地,素未謀面地交朋友,原來好特別,未清楚對方所有野,只可以推斷對方大概係d咩人,不過,漸漸地,我5會太主動打比你,你都好少再搵我啦 ,可能這樣交朋友的方式已厭倦,其實我好想你會打比我,但以你既性格,根本係我可以自作多情,你都費鬼事時理我啦, 可能慢慢你會5記得左我架啦,相信你缺乏某d野既時候,會諗起我,哈哈,至於你,作你網上牙哥,我都好榮幸,因為可以識到你,但係你日後反學,我又反工,大家會好少機會再傾msn啦,希望你反學真係比心機啦,現階段仿佛已經失去晒你地了... T.T |