今日7:30先出門口 遲左番學呀 好采冇遲到姐 番到學校溫下d國文 就去排隊上課室la 跟住就上堂 到左修學堂戈震 悶到抽曬筋lor 到grammer堂戈震 我地戈行答問題攞d分最多 所以全行都有分+ 放左學後番屋企食飯 然後上督課 唉!!d幾何唔識呀 點算呀今日冇補習lor 都唔知點做呀 放學.............. 番到屋企 無人係屋企lor 等等等等等等...... 等左一個鐘我呀嫲先番黎慢慢開門 然後去廁所沖良 跟住打日記 呵呵!下回見!!!!
今日諗住6:30起身 出心算題同埋溫下書 點知我挍錯鬧鐘"bubu"真黑仔呀 7:15先起身 番到學校正係見到小媛媛 咪同佢傾下計lor 跟住就上堂la 番到上課室 都冇野做 之後都平安無事咁上堂 跟住放學 番屋企同屋企人食飯 就去上督課la 上完督課就番屋企補習la!!!!!!
今日好眼訓呀 沉日4:50先訓 跟住就食飯la 我下午3:00就出去買野 首先行行下去左高士德sasa買野 之後就塔巴士去噴水池買衫,買褲 買買下就肚餓 去左生果撈食野 食完之後就計族買野 買左褲 我同家姐都著得gee 然後我Daddy打電話比我家姐 問我地係邊 然後我地就同佢匯合 跟住Daddy同我地去左間錶鋪買錶 我地買完錶之後就番左屋企食飯la 然後我地係到研究d錶(包括以前d錶) 佢地係到研究我就係到睇電視 睇睇下就想訓教 之後就去左訓la!!! 眾有3日就去澳洲la 26日番屋企