我今日7點無nana比人曹醒左
咪睇下咩事lor
點知我家姐原來今日去香港搞visa
跟住我就訓番la
訓到7點4個寺就起左身
之後就去刷牙洗面換衫
然後就出門口
行行下忽然落雨wo
我都費事番屋企攞姐
之後番左學校交曬d功課就到數學堂
我都唔知佢講d咩
不過我都識dd la
到英文堂戈震
比條死魚抽中左
我都唔知係唔係緊張
答戈震番然唔記得d答案
好采我格黎戈個提我
如果唔係我就會比戈條死魚罰抄
今日真係唔好采
行行下落雨
又唔識d數
又比哥條死魚抽中
不過都有一件開心事
就係買左部DIANA F+

同埋有得用戈部Hello Kitty傻瓜機部機影d相都幾靚
兩部機影d相都幾靚
 
Hello Kitty傻瓜機 Diana F+
當然e d相係我家姐影嫁la
因為我係初學者
|