今朝我亞媽無nana叫我起身 佢問我同唔同佢同埋佢d親戚去飲茶 我就話去 費事對住我老豆 跟住我就周我亞媽同細佬去左酒樓先 飲完茶之後我同亞媽,細佬去我公公屋企 我地去到見到有wii玩 就同埋佢地玩 因為我地知到佢地屋企有wii 所以我地就攞埋屋企d私家手製去la 我地玩下玩下 就玩到12點幾 跟住就番屋企 訓教!!!
sor呀!因為e幾日我都係到忙緊包書同去澳洲gee野 都冇時間打日記 今日係星期一我同我家姐細佬胴埋我家姐d朋友 去竹灣游水 哈哈!!游水戈震玩得好開心呀 個個都玩到顛曬 我地鍾偷襲bb池d小dd 挍到個bb池d人都比我地嚇走曬 鍾同d呀叔玩水戰 不過番屋企後............... 就冇咁開心la 係電話到我老豆鍾好地地同我家姐傾計 佢番黎之後就鬧到我地死死下 唉!!!!真係慘呀!!! 之後我地三個都冇同我老豆傾計 采都唔采佢 之後就訓左la
今日我同平時一樣 都係7:20起身 不過我數學測驗唔合格呀!! 好采有得補測姐 如果唔係又比老爸鬧死呀 好開心呀 我今日又整加州卷,飯團 我整到la e d就係聽日带番學校食gee 唉!!e+d功課都未做 完全唔識呀 聽日眾要補測Tim嫁 希望合格la 加油!!加油!!