今日同豬OII一齊搭車車'''''
聽日係最後一日用..儲身櫃''.....
有D唔想牙...!!!!!
我,,塋,,慧慧.,,恆恆我地一齊寫紙仔比RACHEL牙'''''''''''
笑死我..''' 跟住佢AR...女班長..珀麟.重有某某人...係到串番我地...]]]
超惜珀麟-V-扮晒做中間人咁喎**
佢地咁樣寫]]
其實..你有冇發覺你有時真係好難頂,,就好似一隻老虎咁一樣咁惡.....
我同塋寫]]
你以為你自己真係好好頂咩!!你個頭超臭臭囉..我唔同你講'''
係唔想HURT到你..你話你自己全班第二靚'' 我想嘔嘔架!!!!
佢話...']]
你又好好AR]成個身唔成比例...咁死咁廋!!!!
我話..
好過你肥喇!!>V<"
女班長''''
我警告你..依家係我同你絕交(我想話..好似係我同你講先喎=V-")
唔好叫我跟尾狗...死百婆!!!!! (好心某某人唔知頭唔知路..就唔好呢D野喇!!!!)
珀麟寫--)
點解F 2個牙聰..你都岩牙'''!! ((唔通岩你個人妖咩...你個人妖..重難頂喇!!!!))
最憎D人....樣衰個D...人妖個D...好心你..衰過人就唔好講第二個啦...!!!!!
話比你聽..珀麟.(((佢一定好過你勁多倍架....)))
珀麟...我聽到你呢幾句野...我勁唔開心囉....!!!!!!!
LUNCH..''' 同牙姿.MO玲..塋塋..婷,嫻..]]]打波波...(排球) '''好好玩架..!!!!!!!
放學..超早番屋企]]] 打比某某人...佢講左好多野比我知LU..明LU門LU'''''
再打比滔滔...!!!!! 再去補習...超眼訓牙...
今晚要早訓喇!!!!
_______________________________________________________________________________________



