番完星期六學堂,sHiny,珀麟,牙慧,小肥去左OK...
食野..再去珀麟屋企,勁悶囉__*
今日去完珀麟屋企...就病左喇 !
跟住 , 番屋企就發燒 好辛苦牙 !!! 冇去補習LU ]] 由5:00訓到7:45分 跟住食飯.又訓過zZ
冇去補習LU ]]
由5:00訓到7:45分
跟住食飯.又訓過zZ