今日8:00起左身.....
去荃灣攞回鄉証.--- 勁肚餓]]]
食野........
番到屋企...亞爸用緊電腦唔用得牙.....係到呆等啦]]]]]
跟住牙媽叫我同佢一齊去買野.......
去百佳....又買西瓜,,又買左兩隻雞...呢兩樣野都好重啦.....重有勁多野喎....
重到亞媽都唔應得囉!!!!!
我一個人要持四袋野喎....
番到屋企__亞爸重咪用完電腦..牙~~
4:00先有得用牙****
今晚..家姐稷我屋企去飯牙.....呵呵呵///