今日同豬oi一齊搭車...之後見到城城..就同佢一到閒一到傾計...]]]]]
數學堂,,,,d數好多都識牙.^^^
科學個時..做唔知咩野水晶喎.....幾好玩!!!!
音樂堂,,考唱歌牙...我同shiny得70分牙.]]]]
mo玲就好似65分..姿姿勁啦//75...
但係珀麟先好笑喎..冷高音咁喎..成班都係到笑囉!!!!
佢都有80分波..超勁....]]]]]
.放學板畫個時...冇人去畫囉...]]] 勁無奈--
得我....shiny...wAWa...杏..yoyo..同雅怡.....五個女仔囉....]]]]]]]]]
上去睇下牙聰放左咪...跟住鐘意牙姿個個男仔串我囉]]]]
又攞晒d天拿水走喎...我問佢..駛唔駛拎晒...
跟住佢話【都好喎】*****





時事問答比賽笑死喇!!!!>3<