今日係放聖誕假既..第一日..更係要買多d衫著下嫁啦!!我今日次要大shopping呀!!買到冇錢先至得!^^~
琴日同因為方素去買衫..佢買左好多件呀..仲好平添嫁!
所以今日我都要買多d..
今日係學校既聖誕party!!!玩得好開心喎!!!班主任都送左份禮物俾每個人...永不落空!
哈哈哈哈..今日又收到6份禮物啦!不過咁樣唔代表係好...
因為我要送返好多份禮物俾人啦!><
今日我生日呀!!!一返到去就有3個人送左禮物俾我啦..真係好開心..未試過咁多人送野俾我嫁
好感動呀!!
*份份我都咁中意!!!^^~哈..