我信愛是不止息''愛就是一切
PiNky
暱稱: 永遠不長大的孩子§→
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
新的宣言
2012-04-03
2010-12-21
感恩~~^^~
2010-03-16
2010-03-12
日記種類的不同
全部 (66)
你們遺留下的文字
最近三個月尚無任何留言
不同月份的作文
我訂閱的逸寄~
尚未訂閱任何日誌
我的柚子們
我愛的網站
尚無任何連結
偷渡者
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 42
今日人氣: 5
累積人氣: 2468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 8 日  星期六   晴天


嘻嘻......^^~
 
分類: 未分類

我都有成個月冇寫日記啦!!!!

因為溫書??..唔係...

而係我成日唔記得寫.....

今日雖然係星期六...but...

我都冇出過街..成日都係屋企(毆)

對住部電腦(毆)到發晒(毛)

對住部電腦做乜??

整閃字囉!!!

俾你地欣賞下↓

 

 

 

今日既分享到此結束!!!請下次再收睇...88

 

 

 



2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天


好多野
 
分類: 未分類

今日..我好似幾開心!!!

我今日遇到既野都(幾好)..

今日上午好肚痛..d鼻水又係咁流^0^

好唔舒服呀!!!幾包紙巾都唔夠用....

一路上堂就一路用紙巾...用用下都冇晒啦!!!

好彩下午果陣好返d...如果唔係都唔知去邊到搵紙巾...

食完飯之後上歷史堂...miss講野果陣係咁噴口水係我張枱同我本書到...

上完歷史...又要上PE...=.=''

要做體能...><拎左兩支筆去記野...點知唔見左....

都唔知邊個偷左^^~(唔知係咪)因為有個同學佢支筆都唔見左....支筆好貴嫁..><

終於放學啦!!!就同d同學一齊返屋企啦!!!我講左d野...佢地唔明

我就講多次..佢地又係唔明..我已經講得好清楚啦!

諗住講第三次...佢地就唔俾我講 ^0^

激死我..仲話我表達能力差^^"

就黎到屋企樓下..我竟然見到有人係到祈禱呀!!!唔知點解好開心....

唔知係唔係係到傳福音呢??^^~

我自己本身都係信主嫁....^^~



2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天


從(地獄)走出黎
 
分類: 未分類

陳xx終於係醫院走出黎啦!!!...唔知佢呢排做咩呢?佢係唔係食錯野呢?

我好擔心呀!!!但係佢次次去親果到..都只會打俾方xx..

好嬲呀!!

就黎到unit text啦...........死啦!!!

而家上堂都冇聽書..乜都唔識..點算呀???!!!!

今次實退步好多啦!!!雖然..我成日都諗住要溫書..

但係..之後...你地都諗到啦!!!

今次既分享到呢到..多謝!!!