今日要表演兩次..好緊張呀!!
朝早要係早會到表演..
拉完之後要企起身..
點知起身果陣..跌左支弓..唔知有冇人見到呢??
希望冇乜啦!!之後..
到左夜晚既畢業禮..
拉完之後又企起身啦!!
本來要(菊)躬家嗎!!點之個個都冇(菊)..
得我同好好好少人(菊)..
我仲要企係邊邊位..俾人見到晒啦!!
仲唔瘀死..最慘既野就係----------
我同葉xx&劉xx返屋企既時候..
我地係行人路行緊..有個揸貨車既司機..
「喂!xxx母!」好大聲用粗口鬧!!
嚇死我呀
..葉xx諗住去罵佢..我地就叫佢唔好啦..
葉xx行左過去..見到個男人係到笑..(變態)
遇到變態佬..真係可憐呀..

慘慘!!!!非常不幸的一天!!
|