派卷lu....
今日派左數學....社會....聖經....歷史..仲有普通話呀
除左數學同歷史..我覺得其他果d都考得幾好
聽日就會派中..英..科學..同埋??唔記得左
我好驚呀..中文實死硬啦..英文又係.
點算好呢..算啦..
我唔可以咁悲觀嫁...要樂觀d....
要每日開開心心..高高興興...快快樂樂....
咁先可以做到個好好好人..又可以為身邊既人帶黎歡樂..係唔係
係呀!!!!!係...
2006年6月唔知23定24日...
我同陳綺去賣書的時候...
校長無啦啦係我地後面...
嚇死我啦
幾驚佢話我地呀!!好彩..係大慨2..3分鐘後..
佢就走左啦
****原來果日佢係同佢老婆去睇唔知咩...****
最後...
就黎放暑假啦!!
希望大家可以有一個開心...輕鬆...既暑假
希望大定能夠有一個好既成績..
希望每個人都快快樂樂..將唔開心既事放低..
願主保守!! |