| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 12 日 星期一  |
|
第一日考試
|
分類: 未分類 |
今日,係第一日考試
考科學同社會
有d唔識.
希望唔會太低分啦!!
lucy放左之後黎左我屋企..
到6點就走左啦!!
之後就得我自己一個溫書
好似好少野溫
但係中文又好難喎
都唔知點溫好
冇野講啦=.=
嘻...

|
2006 年 6 月 2 日 星期五  |
|
yeah!!
|
分類: 未分類 |
前幾日部電腦有事....
都唔知點算好..
我就搵阿哥求救..佢就搵左佢既朋友黎整..
因為我阿哥不在hk
我好開心..部電腦終於..
有救啦!!
哈哈..
第二件事...
就快考試啦!!
各位有冇溫書呢??
我就冇啦!!

好驚..好想溫..但係又唔想溫
都唔知點好
算啦..一切都由佢啦!!
擔心都唔好既!!
(看著你微笑..有一道光芒...)
岩岩聽既歌既歌詞
大家估下係咩歌....
係咁多..多謝觀看!! |
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
|
去方素屋企
|
分類: 未分類 |
嘻嘻..今日去左方素屋企.
我約左袁xx&陳xx係大窩口地鐵站等..
點知得左成20分鐘先等到..

自己一個係地鐵站走黎走去..
行左去一邊..跟住又行去另一邊....
成個傻婆咁..

終於等到啦!!
去到方素屋企..
就係到坐....
又睇下人地玩電腦...
食野...睇下鍱...睇人(打交)..
緊住就走啦..!!

其實唔好好悶既...不過都有少少啦!!!
返到屋企又對住部電腦!!!
成日都係咁..唔知做乜好!!..
係咁多啦..86 |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 22 | » |