今天是放假的第1天`
金日我冇叫家姐呇a起身..搞到個個都遲到-0-`佢地要番學..
3個鬧鐘都叫唔醒他們-0-`他們8點半身起身!
遲哂大到了!誰叫我放假麼?!
原來我這個人肉鬧鐘..是多麼重要的>\/<`KAKA`
金日屋企得我1個..好悶..
人家諗住我子慧家打[麻雀]GA MA..
誰不知她MAMA放假..去唔到><`
之後搵DICDIC+HOLAM出黎玩..
旋子,秋怡,子慧唔出得><
KAKA`叫左呇a黎哩邊玩`KAKA-3-`
HOLAM+DICDIC黎我樓下搵我..點知DICDIC有左HOLAM上樓..比左波板糖比呇a..我囧壖地會上黎..點知呇a出LIFT..HOLAM同DICDIC係到玩玩下..發生左1些小意外..我同DICDIC係LIFT入面..HOLAM自己係18樓..DICDIC條頸巾比LIFT夾住..粒LIFT唔上唔落咁..真係嚇死..再1齊去雍盛搵旋子..
點知佢唔出得..
去華潤買食壽司+野飲..
去左公園坐上枱食-0-`KA
去左學校門口..之後上左後山..
行行都係唔掂..落番黎..
去寶悅買彩帶..都廢的!噴唔出的!
睇他們打排球-0-`看他們的[醜態]!笑死!
DICDIC金日發生左1件[樣衰]的事情!
KAKA`笑死我同HOLAM!
之後叫D細路..帶我地上後山行下`
行D唔知咩路..超危險!
之後我地唔同呇a1齊行..他們太勇敢了!!
我地自己去第2到行!1陣風吹過..嚇死..
即刻沖..落去..走人!
之後行左去MANLING`買朱古力+糖..
去7仔買波羅啤..
去公園玩DUMDUM轉-0-` 之波羅啤係我手到..點知比我飲哂-0-`但一D都唔好飲-0-`
之後HOLAM+DICDIC+7T送我番我樓下..我又送他們塔的..
掰掰..走人..
6點都未到..咁快就走..>,<`
|