衰仔:生日快樂-3-`
9點幾起身同人MSN..同打番琴日的日記..
牙敏朝早送佢家人番大陸..之後又由大陸番黎粉嶺搵我..1齊番大陸-0-`
1點幾係粉嶺火車站等..
係粉嶺火車站見到羅永MIN同佢老婆子拖手仔行街街..
我又遲到-0-`
之後塔火車去..再轉地鐵去東門..
牙敏第1次塔大陸地鐵..好新奇WO-________-`
之後咩都唔理.即刻去玩機動遊戲..
2個係到玩[海盜船]坐中間..冇感覺..仲可以1路傾計..完全唔驚
之後我話玩多次[海盜船]..金次要坐尾GE..但2個都淆淆地-0-`
之後玩[碰碰車]..我2條KAI婆係到玩..得個笑-W-`
勁想玩360*C轉個個WO..可惜我冇咁大的勇氣-v-`
之後走人去[食野]<---我專長!KA`>\/\/<`
去左9龍城拉頭髮..牙敏整曲+博長..
我遲整過牙敏都快過佢-0-
我仲要1路整1路同個師父傾計--
但佢冇NANA彈句[有冇拍拖?]
我扮唔識聽..冇答..
之後佢幫我整左個[賤豬頭]
條仆街仲係到笑..連牙敏都笑..
給我小小小小小小......!!!!
牙敏仲話我1定耐過佢!
點知我整好個7頭..敏仲9坐緊..
佢條仆街師父當佢冇到NA透明!做其他野!
牙敏發火了!小9個仆街師父..點知個仆街師父小9番敏..
服務態度勁差LOR係..
之後我同敏大家1人1句..1唱1和..仆街師父冇聲出-\/-`繼續整..
整到敏D頭髮勁7又黑..
頭都未吹乾..比錢走人..
牙敏好火咁走去佢之前個間....刷哂D[黑髮]...
再博D直髮-______________-`到到7點到...
冇計..大家FD..番屋企比人小就小NA!--
之後去食野..+飲野..個餅超正!><
之後敏又想玩[海盜船]..去左玩..坐最後..仆街半天吊!係咁哎!手震..腳震..
牙敏係到唱[123 321 1234567 234...........]等大家分心..點知係係分心唔到GA..落完雨..沖力超勁!
又要驚又要玩-0-
之後見到有人玩[碰碰車]..我唔比佢地開始住..叫佢地等埋..點知我地係飛我未買..即刻沖去買..
金次有5個人..我1個對3個男-0-`笑死!左又係人..右又係人..勁好玩-___________-`牙敏行唔到..比D車塞住哂=0=`
之後佢地走左..我想玩繼續..但得我地2個..
佢地行番黎..我諗住叫佢地玩多次..點知佢地又想叫我地玩..
哈哈..愈多人愈好玩..
牙敏開始了..係咁撞撞撞..KAKA..勁好玩..
之後即刻接的走人..仆街塔的都塞車..塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞塞
過關好彩唔太多人..好快得左..塔火車問牙敏拎左$5塔273..
咩街都冇行金日--________________________________--`
係火車站D人派左[耶穌為你遮風擋雨]既單張比我..佢仲講左句:[耶穌會保護你]..
塔273心諗[仆街..番到去比人小!]
番到屋企9點幾..點知平安冇事..1句都冇比人小..
正係講左句[出左成日..又唔打個電話番黎..]
自己1個食飯..MAMA幫我加熱食物...
唔通真係[耶穌會保護我]-V-`KAKA
小..睇唔到[本草藥王大結局]..T^T
PS*成富身家得人仔$3-____________________________________-`
|