上堂悶.. 放學練啦啦隊..十分支力! 之後去CANTEEN食野..見到李X俊..佢話唔整名LU..冇人肯整 我同DICDIC不約而同地講左句:[唔使驚!有我]..仲要1齊舉起隻手講..笑死..係勁齊LOR! 我後諗住整完自己個名走人..諗諗下係咪賤格左D呢?! 之後整好全班個名..都就黎到9點.. 之後明意之請塔的送我番樓下..THX-3-`之後佢同DICDIC番聯和虛.. 支力!支力!支力!支力!支力!支力!支力!
PS*聽日陸運..希望唔會仆街NA-3-`