琴晚諗住襯衫GA..
但琴日番大陸行左成日!好累!訓著左`冇襯到衫-0-`
琴晚好晏訓..但金日晨早流流就醒左`
但其實好眼訓..但訓唔著><`
起身..我肚餓!想食野!
但食唔落..唔知係咪琴日食得太多-0-`
好辛苦!><之後整下野..汁下野..洗下頭!就到左8點!
死衫都未襯!就即刻拎件衫黎襯..襯1次就搞掂!*\/*b
之後即刻換番校服!即刻沖出門口...
去到..點知佢地去左食早餐..
就即刻番到學校..番到仲正2分鐘!
佢地遲到..
上到課室..收到好多聖誕禮物[功課]..真係好人T^T`
之後落左禮堂..UPUPUP!唱詩歌..
朱MISS唱得好好聽..不錯不錯!!
唉..C土就............>"<`唉..算..唔好提BA!
MISS黃番左黎牙!
MISS黃上台講野好搞笑!!用詞方面十分可愛呢.KA`
有性格..我鐘意.>\/<`-33333333333-`WAKAKA`
之後又唔知邊個UPUPUPUP!超哂時!
上到去..比15分鐘去厠所換衫..
嘩..爆多人WO..係到等牙等..
搞到遲哂到..D人上哂呠呠車..
係到等我同恩..好樣衰LOR我地!!!><`
之後上左車.恩發覺唔見左銀包><
叫毛SIR打電話番學校搵..
去到簡汽水..飲飲下點知到落自己到-0-`
我仲講左句:[唔好意外,好正常GA,對我黎講!]=0=`
就即刻沖左去厠所洗!
出到黎就BQ得!
好似成日自己燒左2次!1次魚蛋,1次麫包!
之後全部都係叫人燒比我-3-`
有7T+DICDIC+柏濤+恩....熙佬
[多謝哂!*\/*`]
食到我飽飽:>1路BQ,1路食雪條..正>/<b
死人斌爺請我食海鮮!!好彩有7T提我!
我相信..唉!點知你令我太失望了!-0-`
同月月+婷妹+明2+恩去沙灘吹吹風..正!
BBQ的好處:有人燒比你食!好味!
BBQ的壞處:自己冇耐性等!
如果要自己燒..我寧願唔食!--`
點知子慧+HOLAM+旋子黎左大尾篤探班*\/*`
HAPI-3-`
之後叫左熙佬幫我燒..我就比佢地食!
真係少見熙佬咁好人-\/-`KA`唔該哂!
之後我地去左公園反!KAKA`
之後去左玩旋轉木馬!KAKA..勁好笑!
十幾個人1齊反!毛SIR仲拍埋短片!-0-`
最後..旋轉木馬死左`壞Q左`
又玩個個唔知咩飛船!!KAIKAI的!
玩......
3點幾要走LU!他們要自己塔車走..
上車..點知少左恩+?..全部人係到等..
我同毛SIR話[等我去搵佢NA`]
牙SIR話驚我唔見埋..冇得去反TIM`>\/<`
又等.....
金次毛SIR叫我同MISS LEE1齊去搵!!
行牙行..........
我叫MISS LEE去沙灘搵..
我問MISS LEE我地點解要咁早走?!
頭先問我!係我話唔玩耐D WO!
我:下!!你有問我咩?!!!
MISS LEE:SOR..應錯左-0-
就黎到...我聽到DICDIC大叫[MISS LEE!!]
我醒目我聽到..
MISS LEE佢完全聽唔到..好采有我係到>\/<`KA
坐車走人!
上車抽獎>\/<`我中左個...都幾Q..
猜謎語..我答左1題!KAKA`
落車....
同HOLAM+明2+DICDIC+7T+熙佬去左公園9坐-0-`
金日都算玩得好開心!好滿意-3333333333333333-`
PS:斌爺`你講過唔會呃我!希望你記得!KAKA>\/<`-0-`
|