今日朝早11點幾係老公屋企走,因為要返屋企同屋企人食野!*同屋企人食完野就去睇樓喇!!!唉..我依家好唔中意屋企牙,我好想返工之後少D係屋企!佢地太咩呢,我都唔識講都講唔出牙!唉..下就又去唔到搵老公喎!"心情不好牙,好辛苦!返到屋企同老公傾電話牙,佢都差唔多出去佢[女庥女庥]到食飯喇 !對唔住老公,陪唔到你!*屋企人好唔明白我架,同老公傾傾下又要同屋企人出去食飯,食完飯同阿爸去左傾計計!"唉,嘉茵..佢無理由咁樣樣對你架,朋友唔係咁架!屋企又係咁,位朋友又咁!..心淡心淡心淡,好心淡!老公,,你要鍚返我牙!!!!
|