今朝早同阿女去左青松睇E生,阿爸陪我地去!去到睇E生,好搞笑牙!我地等到好悶係咁影相,影左好多傻傻既相,好搞笑 ''本新諗住睇完E生就返學,不過真係睇到好晏牙..好多人去睇E生*呢D天氣太多人病了,老公仔and朋友仔,你地都要小心身體牙*知道嗎?!?!睇完lunch係景安等老公,去左佢屋企! 下就我都無返,係老公屋企 !今日買左本大口仔既記事本牙,,我耍記低重要既野,因為我實在太無記性喇!"5點半到陪老公上差館,之後阿金黎左搵我!同老公,阿金去左食野,,今日阿LO幫我買煙,THX! 佢6月1日就去第2到做喇!食完野,老公返山景,阿金陪我去交電話費,坐多陣就返屋企喇!
老公,你要係我身邊!"你的心不要離開我!
|