今日無返學牙,琴晚去左睇E生!好彩有個24小時姐..個E生話我有幾樣唔舒服!勁辛苦囉,,仲打左支針!*D藥又好大粒牙!最唔鐘意架喇,我唔想成日都要食藥牙,好辛苦架!點解我身體咁差架,,個姑娘幫我磅磅我得98磅咋,,個E生話我16喇唔夠磅喎!!我想自己身體好D牙,肥D都唔緊要,都好過好似依家咁,好辛苦!我今日朝早直情係係張床到起唔到身,條腰又好痛喎!都唔知想點,後尾訓訓訓,,食藥,食野!到下就先可以行起身,本來想叫白車,因為起身都起唔到!琴日淋完大雨涼冷氣,,SO就病左!貓王,就算我地依家唔係以前好好好好好好朋友關係,只係一種朋友既關係都好!你唔好咁唔開心啦,我明白你既感受,我都試過差唔多既野,我覺得你都好識諗牙,唔好唔開心啦,乖啦!!!今日既下就阿爸黎左搵我,之後老公都黎左!我同老公,阿爸去去左機鋪打機,阿女黎左!佢都唔入得架喇佢走左牙!咁我同老公,阿爸就好開心咁入左去打機喇!*之後我同阿爸打完喇,就出左去等老公!然後阿女打個電話黎,原來佢返左黎!跟住我同阿爸陪佢打多陣就去左食晚飯喇!食完野阿女走左,我同老公,阿爸去左大會堂坐陣!阿爸要返屋企LU..老公就去左我屋企,老公10點到走左喇!*
|