Paak_Kan
暱稱: Paak Kan
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
最新文章
con~~
2011-01-23
2011-01-22
2011-01-20
2011-01-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2010 年 11 月 5 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2010 年 10 月 28 日  星期四   晴天


2010-10-28 分類: 未分類

呀星b day

5點唱到另一日5點9~~

有開心,有唔開心

開心:

係咁唱k,唱左好多多多歌

玩左d games~~

大話骰~~我/c/maggie玩

佢地兩個好哀   圍攻我......

我自己喝5杯奶荼=.=呀c 3杯(雪梨代2杯),maggie 1杯

成實大膽~~1,喝洒3/4杯,,破介了....人生第一次....苦~~~

                      2,問女仔拎電話,咁岩門口有個企係到,,我開頭問"可唔可以求其比我電話我"

                      佢聽唔到-.-,,我再問你可唔可以比你個電話我,,佢係咁話比部手機我,,但我冇開機

                      之後成功左^_^""唔該佢~~

 

唔開心:

比人迫喝洒

兩個男仔朋友都追女仔,好冇引,又尷尬~~

 

返到屋~7點鐘-_- ~~



2010 年 10 月 22 日  星期五   晴天


ocean park halloween 2010 開心 分類: 未分類

22/10

原本預測大雨

天宮造美,,雨都無落過

我,TONY,星,MAGGIE,呀C,雪梨

MAGGIE家姐係員公    SO∼$$187.5

4:00要到金鐘  

女仔要化妝,,4:45先球到齊   最後到係呀C

搭巴士上大樹灣    10.5超貴∼∼

去到門口影左大合照入場!!

3號風球  所有機動遊戲不開放

我心情勁低落

根據MAGGIE家姐,先上山玩∼

果然無人∼排都唔洗排!!

鬼屋間間差唔多恐佈,冇咩特別∼

玩得超開心。。

12點去左旺角食野!!

THEN食到2點左右,個個都玩得好累。。

多謝呀C咁努力幫我搵車返∼

我上到車一陣就訓左,打開眼.就差一個彎到∼真係嚇死!!

返到HOME 3點!!