呀星b day
5點唱到另一日5點9~~
有開心,有唔開心
開心:
係咁唱k,唱左好多多多歌
玩左d games~~
大話骰~~我/c/maggie玩
佢地兩個好哀 圍攻我......
我自己喝5杯奶荼=.=呀c 3杯(雪梨代2杯),maggie 1杯
成實大膽~~1,喝洒3/4杯,,破介了....人生第一次....苦~~~
2,問女仔拎電話,咁岩門口有個企係到,,我開頭問"可唔可以求其比我電話我"
佢聽唔到-.-,,我再問你可唔可以比你個電話我,,佢係咁話比部手機我,,但我冇開機
之後成功左^_^""唔該佢~~
唔開心:
比人迫喝洒
兩個男仔朋友都追女仔,好冇引,又尷尬~~
返到屋~7點鐘-_- ~~ |