PeachBear
暱稱: ~賢~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
...
...
考琴 & 補習
中文oral...
唔開心
文章分類
全部 (55)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
賢...ソ...故鄉
最近訪客
最近沒有訪客
Mero小水滴
ф①ф①еみヱ
日誌統計
文章總數: 55
留言總數: 26
今日人氣: 0
累積人氣: 2552
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
好無聊
2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天

12:30 學琴...1:15 放~~

學完琴...去左吉之島...

撞到鄭希銅...同佢講左一陣...放屋企lu~~

刊登時間︰2006-04-03 07:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



好想扭呀
2006 年 4 月 1 日  星期六   晴天

今日同媽媽去左大埔虛食野...車仔拉麵...好好食~~

跟住見到新ge比卡超扭蛋機...超想扭...

可惜...呀媽唔俾...好hurt...唔制呀~~

返屋企...做功課...睇電視~~

跟住去左新達...途中見到曹善琪...打左個招呼~~

下午茶時間...去明將食壽司...2個三文魚手卷...仲好食~~

去左百佳同萬寧買野...再返屋企...睇電視...一日又完左~~

刊登時間︰2006-04-01 06:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



>3<...唉...
2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天

今日is有人睇堂...成班好...

平時好ge人...都變到好;易sir都好似斯文左~~

趣藝...橋牌...但係我地玩99,排7~~

跟住...好無聊...我走左去搭牌(金字塔)...

跟住d衰人...嚴子欣,"馮嘉文",李欣樺...吹散曬佢地...

我再黎...佢地再吹...我再黎...佢地再吹...我再黎...佢地再吹...

我發脾氣...決定放棄...畫公仔~~

其實呢個世界係有好人ge...就係呀wing...

佢不但冇吹散曬d牌...仲鼓勵我...如雪中送炭~~

過左冇耐...好無聊...我再搭牌~~

我整左4層...最後第5層勁緊張...d人又俾壓力我...係咁話散(我都唔知有咩好睇??)

我要求佢地話散ge人:嚴子欣,"馮嘉文",李欣樺,wing...

諗住會冇咁緊張...點知仲緊張~~

c訕話散ge人:橋牌d人("張子希","周家豪","國文豪","葉為賓")完全唔識寫佢地d名~~

我好失禮...大叫左一聲...走音又高音~~

最後都完成左...最後被子欣吹散左...我要求ge~~

放學...又跳舞...

dance club d人叫我地一度到跳...一度笑...笑到d牙好累~~

刊登時間︰2006-03-31 07:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]