| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
唔洗跳舞
2006 年 3 月 30 日 星期四  |
我history test 9/13分...唔開心~~
唔開心唔係我考得差...而係鄭文俊10/13分!!
佢改答案先有咁高分!!
今日唔洗跳舞...放學去同嚴子食bu仔糕...心情又開心返~~
|
| 刊登時間︰2006-03-30 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
隻舞完成左lu
2006 年 3 月 29 日 星期三  |
|
跳舞...rehearsal
2006 年 3 月 28 日 星期二  |
中文堂派common test...超差...20/30~~
放學跳舞...係鏡房練...新舞步...唔識...記唔熟...可憐~~
跟住...去左禮堂做rehearsal...
見到2A D女仔跳得好靚...男仔都ok~~
2B...靚...不過跟唔到拍子~~
2C...一睇就知差啦~~
2D,2E...想睇...睇唔到~~
返鏡房再練...5:45返屋企~~ |
| 刊登時間︰2006-03-28 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|