我真係冇想像過搞去美國簽證都要搞左我成日,朝早9點鐘起身,跟住入去個美國領事館,首先要我交180美金俾吽A咁得就要搞e-bankingd 野,因為要用visa 過數,打左去銀行幾次問點樣整,之後我又唔明跟住要點搞,又打番去學校問,原來我仲要去大新銀行又要交成千幾蚊,交完又要去影相,要半打相同兩隻碟,咁就冇左70蚊,都唔知點解美國咁鬼巴閉,收咁鬼多錢!!!
之後我又要上網填份 form,lee份真係堅野黎,冇諗過竟然填左4個鐘,真係好鬼煩呀,咩都要問,問下你除左讀小學之外仲讀過咩,即係要我寫哂兩間中學落去啦,仲唔只係寫果名,係要連電話地址幾時畢業都要,仲煩過去揾工,跟住又問你有冇同恐怖份子接觸過......無聊的問題,就算有都不會講俾你聽。份form有時間限制,時限20分鐘,唔掂的話就要重新填過,我唔知點解做果陣時種感覺好有考試feel
不過到最後,我終於睇通了,當左佢係一份問卷做,真係好鬼煩煩煩呀!!!!!
美國咁就霸左我一日既時間....美國霸權
|