HAPPY BRITHDAY!!
今日係我12歲生日既大日子呀..好開心""
我今日去左屯門蝴蝶灣BBQ"但係同我慶祝既就冇10個FD..係一年最少人同我慶祝既一次...真係有D想喊出黎呀"BUT..係我既生日..SOSOSO"冇喊出黎!!
我個個2呀哥佢話黎..之後由12點打電話打到5點幾都未訓醒...我話過唔再理佢LA..講得出,,做得到架我!!
小明同呀謙都好好..有同我慶祝"小明同呀YAN話呀FAI會黎..點知"佢最後都係冇黎到...
我E+都唔知點好..我想同番佢一齊呀""我唔會再理佢食唔食煙"只會理佢鍾唔鍾意我!!
http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=Pill22
|