*歡迎光臨..[[霖霖日記網]]*
◇◆◇多D留言啦..[[
Pill22
暱稱: 呀霖
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
NEW日記"
獨家試愛""
[[迪士尼]]呀""
3年既約定..BUT" 得...
HAPPY BRITHDAY TO ME...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
*●||欣..+*]]
-*|]卡娃↗儀°●﹡
[[包包"..]
[[瑤瑤B..[[
""[傻婆彤]***
`◆!,,細 娃`*﹍°,
•°[[▋。豐哥"
↗↘Riskoyi〞】】
﹏●蚊蚊豬▍*
●╴*肥林°▊╮
◆**魔鬼俊"=]]♀
詠tung..
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


[[迪士尼]]呀"" 分類: 未分類

今日同YIU AND MILL去左迪士尼呀"
我地1開始坐左506..點知..我地坐錯左車"原來..係要坐59X...唉"
THEN"我地到左喇..去玩GAME LA..點知~MILL佢唔見左張飛..令我地冇得用快證..算LA我地冇怪佢GE~
我地玩呀玩..玩呀玩..玩到1點2點到..THEN""去左食好似[[麥當當]]咁既FOOD..
之後去左玩[巴斯光年星際歷險]"OH..MY GOT!!係個到無LALAD屎忽串..話我地八婆喎..THEN我咪話番佢地死八婆囉..之後佢地仲要用手推MILL..真係黑人憎呀..
THEN"我地去左玩飛越太空山..1共玩左3次"KAKA..好玩呀..1到玩"1到好叫..其實"我都唔係驚..係叫個時好好笑架..
之後呢..我地玩玩玩..玩到8點到..去左睇煙花..個D煙花加D MUSIC..真係好好FEEL架..好似係個童話世界咁..
睇完之後..我地就係迪士尼走出黎..走走走"我1到走1到聽住D MUSIC..我就係咁掛住FAI..
THEN..我地坐車個時..我仲喊左出黎..MAYBE"我1諗起佢..就好想喊..




訪客留言 (返回 Pill22 的日誌)


KIKO21 於 2006-09-12 10:09 PM 發表:
仲有點樣將D閃字放落日記到,,???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KIKO21 於 2006-09-12 10:07 PM 發表:
我係余敏儀,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KIKO21 於 2006-09-12 10:04 PM 發表:
我今日開左個日記,,等閒黎下啦,,
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]