冰雕、書展 

今日係我表姐第一日黎,媽就帶我地去see冰雕and書展。

早早6:30就滾左起身,又訓唔番,就係度睇214~2,睇左成個鐘,就睇完,咁岩媽又入房叫我起身,我就叫埋我表姐起床。

可能之前個晚太夜訓..so我就feel好累>o<上到bus,我就想訓,but我表姐個膊頭好short,搞到我訓得好唔舒服,醒左,一直都冇訓。

去到太古城,我地排隊see冰雕,入場費$20,仲有羽褸借,入到去,真係好鬼cold,cold得我隻手僵曬>x<。

係太古城食左lunch,就去書展。

好多人好多人好多人,行左好耐,先到場館。我buy左stepht既不要忘記,塔羅世界(送塔羅牌),仲有他約我去迪士尼,,

好累呀>x<行到我隻腳差d廢...好o困z.z

刊登時間︰2006 年 7 月 22 日  星期六  晴天 2006-07-23 03:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 Psherry 的日誌)


小莉 於 2006-07-26 11:18 AM 發表:
嗨嗨"我來了QWQ"
是第3個耶XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小莉呀...人家好掛你呀...
紫準備出一部新小說呀..
叫  <100%魔法血統>
到時..你要支持我呀
Posted at 2006-07-26 11:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



癲〃小嵐★ 於 2006-07-26 11:16 AM 發表:
-V-我做第2個 XDD
呵呵,,-O-書展,我刀想去的
不過我媽子唔俾-.-就無得去LO
慘T.T 呵呵 XDD

@0@有冰雕睇"好想睇添-.-"

我刀系閃人LO,88-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

是呀..小嵐是第二個哦...^o^
點解小嵐既媽媽唔俾去呀?!+.+?
不過...下年也可以去的嗎..^v^
 
冰雕個度好冷呀...>//<
88啦..下次要再黎過呀^^
 
Posted at 2006-07-26 11:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bbt 於 2006-07-26 10:50 AM 發表:
HIHI""
第一個喔..嘻嘻!
你又去左書展牙?
可惜牙.我今年冇去..!
6:30就起左身牙?
好早牙..我就唔得啦>﹏<""
睇冰雕牙..好令唔令牙?
有咩睇咖?多唔多咖?(好似好多野問咁既?)
我呢幾日都係生到我隻腳好痛..
我行到流血添喔T-T..好痛..嗚嗚嗚~!!
好啦..下次再黎啦..886****
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵呵..你係第一個呀..^^
係呀...書展好多人嫁..
係呀...返學慣左咁早起身嘛~>o<
冰雕就一般般啦...但就係好凍囉~><
咩叫生到你隻腳好痛呀???>?<
我係書展都行到隻腳差d廢
有冇事呀...
Posted at 2006-07-26 11:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Psherry
暱稱: 殷紫孃
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
好悲慘的開學日XD"
悲慘的補課
愛情魔髮師
攞"身分證..XD"" ...
冰雕、書展
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋