|
冰雕、書展 |
今日係我表姐第一日黎,媽就帶我地去see冰雕and書展。
早早6:30就滾左起身,又訓唔番,就係度睇214~2,睇左成個鐘,就睇完,咁岩媽又入房叫我起身,我就叫埋我表姐起床。
可能之前個晚太夜訓..so我就feel好累>o<上到bus,我就想訓,but我表姐個膊頭好short,搞到我訓得好唔舒服,醒左,一直都冇訓。
去到太古城,我地排隊see冰雕,入場費$20,仲有羽褸借,入到去,真係好鬼cold,cold得我隻手僵曬>x<。
係太古城食左lunch,就去書展。
好多人好多人好多人,行左好耐,先到場館。我buy左stepht既不要忘記,塔羅世界(送塔羅牌),仲有他約我去迪士尼,,
好累呀>x<行到我隻腳差d廢...好o困z.z
|
刊登時間︰2006 年 7 月 22 日 星期六 2006-07-23 03:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小莉 於 2006-07-26 11:18 AM 發表:
|
網主回覆
小莉呀...人家好掛你呀...
紫準備出一部新小說呀..
叫 <100%魔法血統>
到時..你要支持我呀 Posted at 2006-07-26 11:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
癲〃小嵐★ 於 2006-07-26 11:16 AM 發表:
-V-我做第2個 XDD
呵呵,,-O-書展,我刀想去的
不過我媽子唔俾-.-就無得去LO
慘T.T 呵呵 XDD
@0@有冰雕睇"好想睇添-.-"
我刀系閃人LO,88-V-
|
網主回覆
是呀..小嵐是第二個哦...^o^
點解小嵐既媽媽唔俾去呀?!+.+?
不過...下年也可以去的嗎..^v^
冰雕個度好冷呀...>//<
88啦..下次要再黎過呀^^
Posted at 2006-07-26 11:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
bbt 於 2006-07-26 10:50 AM 發表:
HIHI""
第一個喔..嘻嘻!
你又去左書展牙?
可惜牙.我今年冇去..!
6:30就起左身牙?
好早牙..我就唔得啦>﹏<""
睇冰雕牙..好令唔令牙?
有咩睇咖?多唔多咖?(好似好多野問咁既?)
我呢幾日都係生到我隻腳好痛..
我行到流血添喔T-T..好痛..嗚嗚嗚~!!
好啦..下次再黎啦..886****
|
網主回覆
呵呵呵..你係第一個呀..^^
係呀...書展好多人嫁..
係呀...返學慣左咁早起身嘛~>o<
冰雕就一般般啦...但就係好凍囉~><
咩叫生到你隻腳好痛呀???>?<
我係書展都行到隻腳差d廢
有冇事呀...
Posted at 2006-07-26 11:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|