|
攞身分證..XD""" |
今日要去攞智能身分證..XD>O<
去嘉湖個邊呀...
唔知點呀....>O<"
近掛勁LOVE台劇
有冇人有好介紹呀....
好悶...好想搵嘉子行街街呀......^V^
|
刊登時間︰2006 年 7 月 26 日 星期三 2006-07-26 11:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
laputa 於 2006-07-30 06:05 PM 發表:
|
網主回覆
hi~哦...
很抱歉上次的事哦~^o^ Posted at 2006-07-30 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
小莉 於 2006-07-28 05:49 PM 發表:
小紫"我又來了"
你準備出新作唷?"我會支持你的"努力"
我在修另一部小說的文= ="足足有五章"每章5000-6000字"
天殺的"學業又纏身@@"本打算暑假作完花神"看來要等聖誕假了"
|
網主回覆
哈哈哈...小莉要常來哦!^o^
謝謝小莉的支持哦~小紫會好努力的^v^
呵?那小莉要加油呀..
花神的...>c<人家把它拋在一邊(花神好可憐!!) Posted at 2006-07-28 08:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|