今朝 - 傾電話傾到1:10~1:15就訓覺喇!!
起身 - 校左鬧鐘9:45~一響就起身...即刻去刷牙洗面~之後開電腦~等到手機時間搭正10:00就打電話叫人起身呀...超準時!!(因為坐係度等左幾分鐘^^)
去邊度 - 成朝只係係度玩msn~傾極去邊都傾唔掂= =濱一打黎話去旺角行下...咁就去旺角啦!
去旺角 - 2:25就同埋s!u mAN去濱屋企坐左一陣~等埋Mandy3:00就去旺角喇!!
旺角遊 - 到左之後就去新之城同旺中行下~不過都係無咩行...可能因為佢地無目標或者係無乜心機去買野= =s!u mAN行行下話想去食野~一講個個都精神哂...不過Mandy仲係好攰!!我地去左間台式餐廳~Mandy一去到就訓~我地就係度揀野食...等左勁耐d野食先黎喎~超慢...不過唔係好貴姐!!五點幾食完野就再出去行下~去左睇魚...Mandy仲買左一袋魚^^
番屋企 - 之後就搭地鐵番坑口站...不過唔知點解Mandy好似唔係幾開心咁~搞到濱都嬲爆爆= =跟住我同s!u mAN睇下厚德新開果間7仔...入到去s!u mAN係度將d野拎起又放番低~乜都無買只係睇...簡直係搞亂檔!!其實都幾大間下喎~不過好似無7仔雪糕賣!!玩完之後送佢番屋企~我就番屋企喇!!
Mandy今日好攰咁喎...不過之後睇魚又好似有番精神~搭地鐵個陣做咩事~唔好唔睬人啦...好擔心呀~唔好有事呀!!!
|