此河童不及彼河童..哈哈-_-
銜接班都幾好玩.好多好笑野XDDD
傻鴨與癲雞`
不過成日都要TEST囉@@
好在個個phonetic test合格咋!
下個星期日日都會有一科要testT^T
今日看左可愛團既6th
很好看!但係歌得2分幾鍾
似乎少左d囉
梅chan很型啊~......(閱讀全文)
自從早貴在6th cw有出頭天後就整個偏她xddddddd
看看新的版面,是早貴啊~~~~~~~~~
我蠻滿意啊~
明天是新地的生日
先祝她生日快樂~~~
快出dl版xdddddddd
梅姐姐快出pb~
↑
早貴你站中間耶~~~~~~~~
第1日既銜接課程.
悶到嘔,2條友搞爛gag
仲要有勁多功課
攞我條命咩-0-
多謝h!p整6th的cw
好正啊~~~~~
由其早貴有solo line......(閱讀全文)