琴日考左中一入學試
maths勁難-_-
4條無做..我未試過-_-出奇既係呀媽又無嘈我
中文同英文都ok既..
哈哈 仲唔比我睇到呂卓男個樣xd
蠻好樣的``
下星期一開始就要番bridgeing lessons同埋學日文
哈哈.呢個暑假得好少日可以玩..
放左等於無放T^T
不過都可以學到野..
雙tomo..x......(閱讀全文)
我是新社人;)
新社有陳德權-_-
頂!
仲有肥明 + 陳曉南,希望crystal都係xd
善社哈哈哈-_- 超勁好睇xd
感覺上陳德權著社3會好似青蛙xd
個pre-s-1有乜搞嫁呢?
呀媽話星期6,日去買校服..好想試下番中學呀x)
愛理>wwwwww<......(閱讀全文)
龜井小姐,人人在努力你就在放空-v-
專心回去工作!!!! (給龜巴了)
但龜井很可愛~~~~~~
哈哈;) 聽到好消息心情當然好啦..哈哈''
kaka妳一定要ok啊xd 支持!!!!
星期五排球比賽大家都要加油啊
河童愛理xddddd 很可愛!
地球上最可愛最萌的河童看來就是你啦xd