| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2013 年 8 月 3 日 星期六 驟雨
| 2013-08-03 |
分類: 心情日記 |
暫別左qooza都耐
今日偶而睇番以前既日誌覺得自己以前都幾多愁善感
但係表達既語氣都係十分幼稚
唯一係歌詞既選擇我先覺得有番少少深度xD
但係睇番..我有D唔知自己講咩
有好多都冇直接講出尼
我自己亦都回憶唔起
可以呢D只係對於當時尼講,係的確好開心,好值得記得,但係並不深刻
我連係自己既日誌都可以隱瞞,咁我寫尼做咩?!
我係分隔線
講真,
我覺得係呢年我都成熟左不少
但係都係有野仲未突破到自己
自己既自信心都係有所不足
但係我對自己既未來都開始有點信心
只需想著上帝會清楚我的需要而去引導我行的路,就可以了
同時對於LHT,我諗真係時候要結束了
比起細佬,不能夠不心淡...
中三、中四、中五....三年,一段不長亦不短既時間
我自問已經無法再逗留係佢既世界
或者係佢已經狠狠地將我踢出佢世界
定係,我根本冇進入過佢既世界..?
算喇,唔再考究∼
等我學會愛一個人既時候,先去愛人吧
--------------------------------------------
Forever I'll love You, forever I'll stand,
Nothing compares to the promise I have in You
|
| 發表時間:2013-08-03 10:35 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 334 | »
|