今日超正` 杏花村1日遊` 哈哈 知雞詠住係邊ava 下次破門入去先xD
做咩唔落大d雨` 好想淋下; 大風大雨出去玩` 肯定好正^0^
打完波..有諗過叫佢地黎屋企玩xd` 不過算啦`咁鬼亂` 又冇野玩` 黎托咩~_~
雞詠.\口/.
come and be my love cause you are the only one