停課啊!!! 星島`明報都有講xp` 5號先返-V- 不過寧願係屋企多過出街-0- 嘿嘿`
今日返左學` -,- 10點半先返到~ x_x 玩到2點` 本身話做功課既` 點知變左玩電腦-3-
悶啊悶啊悶啊!!!`