返左學幾日._. 個感覺同以前超唔同囉 bec0z..轉左班房-__- 慣左望樓梯..e+淨係可以望教員室-0-
今日何楚瑩竟然返@o@ 仲以為佢轉左校.__. 唔敢同佢對望囉-,-
今日有中史` 悶到痴根-__- 還我劉敏如-[]- 我唔想周福全教啊!!!!!!!!!! 劉生..I miz u -v-
可唔可以叫佘敏教返我地數學?! 冇人聽Power Sir講野囉 佘miz`i miz u -3-
聽日接白痴放學a_a 等我等我等我.v.
家姐` 生日快樂;>