董hapi b-day`
大個女喇
雖然你岩岩升中1`
但大過我..
不過都公喜你入到CC啦`
俾心機讀丫
好難架-__-v
有咩生日願望*_*
詠詠 hapi b-day
你都大個女啦.
我話過`
送到禮物既會送架嘛
雖然遠左d
但盡量啦;D
識左咁耐`
見都冇見過...
我都想見下你a_a
又唔講你生日願望..
係丫
你唔講我唔送`
呢句你講架-v-
渟 hapi b-day
冇同你講生日快樂`
s0r
不過msn有講架`
希望你收到啦
生日快樂<3`
董+詠詠+亭
生日快樂^3^
又大1歲喇
|