中史唔合格. 每日留堂/33\
唉 最近都冇心機做功課-[]- 點算 都唔知會唔會留班添架 救命-x-
今日曦黎左學校接我放學xD 之後返小西食野 跟住黎我屋企hea hea完去補習`
旭日冇啦啦整閉路電視做乜\__/ 搞到冇得做功課 又冇得食野 唉-
今個禮拜咩事 前日中史 今日歷史 聽日英文 想死咩-___-
-曦- 別告訴別人知喔xd