嘩嘩嘩` 咁快又考試啦 嗚..
今日最後一日上堂 大家依然勁講笑`````
點解搞到好似畢業咁架.. 考試升班咋嘛 我話你聽` 我一定升到架!! 只係唔知入唔入到a班咁解"
我真係要溫書呀`!!! 唔該啦~ 我真係真係好想考好試 升到班... 我得架! 信我啦 v3v 留返F.2個位俾我丫 F.2 我黎緊啦~~ xDDD