cursorshelp
    只欠一句我愛你;
親愛的別走;>
全世界都讓你要愛我'v'
難道你就不會心動-v-!?
Rainbow_t
暱稱: RAInB0W`'
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最新文章
2010-10-07
2010-03-07
2010-02-13
/口\
2010-01-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


- 分類: 未分類

今日去左打籃球..
基本上冇乜點打,,,  -0-
係果2個男仔玩.[].
{{我懷疑果2個男仔都鐘意嘉-3-
同我爭\__/

今日冇乜點講野..
都唔知點解`

打完籃球去左行山@@
{{屋企人唔知架-33-
雖然唔知係咩山..
不過幾好玩
上到唔知邊度,,
睇到成個筲箕灣..
個景真係超令..
好想影低佢..
不過見冇人影..
唔敢所以冇影到xD

行到1半..
嘉大嗌..
其實我都好想嗌..
唉..
都唔知點解
對住你會咁細膽..
你叫我嗌果陣..
我真係好想大嗌
艾嘉
我愛你
不過..
算啦`

由耀東行到興民..
其實本來半個鐘就己經到..
不過我地行左上山..
用左大約個半至1粒鐘先行完0_0

今日
打籃球行山踩單車睇人釣魚
好似好"峰"富咁
返到屋企腳都軟晒~_~

唔知點解次次同你去街
都冇乜點講野..
但咁樣唔係平時既我..
平時既我係好多野講
不過
真係唔知點解
想同你講野..
但又唔知講咩好
唉..
失敗了`



打字`
誰在我家
人在我家
最近訪客
最近沒有訪客