cursorshelp
    只欠一句我愛你;
親愛的別走;>
全世界都讓你要愛我'v'
難道你就不會心動-v-!?
Rainbow_t
暱稱: RAInB0W`'
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
最新文章
2010-10-07
2010-03-07
2010-02-13
/口\
2010-01-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2009 年 3 月 24 日  星期二   陰晴不定


哼` 分類: 未分類

今朝返學
把聲同琴日好唔同
我講野..
人地基本上係聽唔到,,
上堂果陣我仲要寫我講咩囉
第1個小息之前係冇乜點講野..
戴口罩/__\

早會竟然落大雨
一落成個天黑晒
跟住過左陣光返
神奇@v@
曦話佢果班見到彩虹囉
聽到佢咁講..
真係好想轉校讀佢果間
為左睇彩虹xD
Rainbow點可以唔見下朋友架xDD

由於病..
精神都差d..
勁想訓教
勁唔想俾老師叫起身答問題
勁想返屋企
勁想好返..........

放學又留堂
科學人地交晒我仲未交
做都未做
Science`1 hat3 u!!

返到屋企玩左陣電腦..
之後好乖咁做功課
今日時間過得時快時慢xD

補習...
曦剪左頭髮@0@
好可愛-v-

補完食埋飯
係房度諗起琴日件事囉唔該
明明介緊粗
係你地果家逼我架!!

香港柴灣小西灣道9號富欣花園817K
果家人聽住
頂你!!乜料呀你地...玩投訴
好好玩係咪
上次投訴細佬件事己經搞到我喊左幾次啦
仲想點呀
你覺得我地唔識投訴咩
你條賤男同我聽住
同人離左婚返黎做乜Q呀
你唔返黎就乜事都冇啦
我下次見到你果家其中一個我都唔會打招呼架啦!!!!!!!
我憎死你地!!!
呵~我地唔會咁易俾你蝦到架xD
只要你地唔好再玩野\___/

仲有,,,
你地今次投訴話我地擺架單車係出面
都擺左幾年啦
前幾年唔投
e+走黎投
冇野呀??


睇住黎``我唔會咁易放過你\__/
搵到機會一定com爆你`
哼!!`

頭先超唔開心
又上唔到網又on唔到msn又冇得沖涼

我想生活係一個
冇人管..
唔洗返學..
唔洗見到你果家人
自已自自由由地生活
既世界
畢竟
自由是射手的性格
誰也不能阻止-]]
如果..
你都係度..
我覺得我會更開心-3-



打字`
誰在我家
人在我家
最近訪客
最近沒有訪客