離開小學參加第一次陸運
升左中學第一次既陸運
第一次唔係成班嗌口號
第一次為綠社打氣
第一次參加2日既陸運
第一次著啦啦隊衫嗌
最唔開心既陸運
最悶既陸運
今年陸運比之前既好唔同....
超悶超唔開心囉今日
聽唔清楚幾時女丙一百
YUKI又唔搵我
搞到我同孔希賢冇得跑囉
今日成日都係度嗌口號,,
原來我地個社件衫都0k架喎@@
白色._.
可以當出街衫著xDD
終於睇晒垃圾教師啦
小涼好型<333333
e+變左煲帥男偶像`
d歌幾好聽
唔鐘意菅谷梨沙子嚕
但鐘意AKB48-]
好後悔星期一俾左你
如果你睇左既
當冇睇過..0k嗎xD?
未睇既..
就最好唔好睇<33
|